FAQ
Oduree Autoparfums
Natuurlijk kunnen wij dat! Om persoonlijk advies te ontvangen, open een live chat en binnen enkele minuten staan we voor je klaar. Als alternatief kun je ons ook een e-mail sturen naar klantenservice@oduree.nl met jouw vragen over het specifieke product. We staan altijd klaar om je te helpen.
Onze excuses voor het ongemak. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of gebruik onze live chat, waar je binnen enkele minuten een reactie kunt verwachten. We zullen zo snel mogelijk een passende oplossing voor je vinden. Gelieve geen beschadigde artikelen terug te sturen zonder eerst contact met ons op te nemen. We zullen samen eerst de beste oplossing onderzoeken.
Volg deze stappen om je Oduree autoparfum te gebruiken:
Stap 1: Verwijder de sierlijke dop van het flesje.
Stap 2: Haal de plastic verzegeling van het flesje af.
Stap 3: Draai de gekleurde dop weer stevig op het flesje.
Stap 4: Keer het flesje 3 tot 5 seconden om, zodat de olie in het hout trekt (herhaal dit maximaal één keer extra als het hout niet vochtig wordt).
Stap 5: Het flesje is nu klaar voor gebruik en kan in de auto bevestigd worden.
Let op: Keer het flesje niet vaker dan één keer per week om. Als je het te vaak omdraait, kan het flesje gaan lekken.
Bekijk de "Hoe te gebruiken"-sectie hier voor meer informatie.
Bestelling en Levering
Stap 1: Voeg de gewenste autoparfum toe aan je winkelwagen.
Stap 2: Ga naar je winkelwagen en zoek naar de tekst in het rood: "Voeg kortingscode toe".
Stap 3: Voer je unieke kortingscode in en klik op "Toepassen".
Stap 4: Betaal eenvoudig en geniet van je autoparfum.
Mocht je problemen ondervinden, open dan een live chat en binnen enkele minuten word je verder geholpen.
Na het plaatsen van je bestelling kan het tot twee uur duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook je spam-map om te zien of de bevestiging daar terecht is gekomen. Als de betaling verwerkt is en je hebt na twee uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail of maak gebruik van onze live chat voor directe ondersteuning.
Om aan onze belofte van een 1-daagse levertijd te voldoen, wordt jouw bestelling direct verwerkt. Zodra je bestelling binnenkomt, maken we deze klaar voor verzending. Hierdoor is het tussentijds helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren. Als je toch een verzoek hebt, open dan direct een live chat. Daar staat altijd iemand klaar om op jouw verzoek te reageren en dit door te schakelen naar de desbetreffende afdeling in het verwerkingsproces.
Voor bestellingen onder de €40,- hanteren wij verzendkosten van €4,95 in Nederland en €6,95 in België. Bij bestellingen van €40,- of meer is de verzending gratis.
Tijdens het verwerkingsproces doorloopt jouw bestelling de inpakfase. Hier wordt jouw unieke Oduree autoparfum verpakt in een fluwelen en luxueus zakje voor bescherming en gemak. Vervolgens wordt jouw artikel in onze prachtige verzenddoos geplaatst, die tevens voorzien is van de gebruiksaanwijzing, en verzonden.
Onze verzenddozen zijn op maat gemaakt om door iedere brievenbus te passen. Zo hoef je je geen zorgen te maken over het in ontvangst nemen van jouw pakket en kun je het zorgeloos laten opsturen.
Let op! Bij grotere afname wordt jouw pakket wel in een andere soort doos verzonden. Dit geldt bij afname van 6 stuks of meer.
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Als je een ander artikel wilt hebben, dien je het reguliere retourproces te volgen. Daarna kun je het gewenste artikel bestellen.
Na ontvangst van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Om dit te doen, dien je de originele verpakking met de ongebruikte artikelen terug te sturen. De retourkosten worden niet vergoed door Oduree. Als je een retour wilt aanmelden, stuur ons dan een e-mail.
Betaling
- iDeal
- Bancontact
- Visa
- Maestro
- Mastercard
- American Express
- Paypal
- Apple Pay
Na het ontvangen van een retour waarbij de optie 'geldteruggave' is aangevinkt, zullen wij je binnen 14 dagen zo spoedig mogelijk terugbetalen. Oduree stort het bedrag altijd terug op de bankrekening of creditcard waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Account
Het is niet verplicht om een account te hebben om jouw bestelling te plaatsen. Echter, het aanmaken van een account maakt het bestelproces in de toekomst gemakkelijker. Door een account te registreren, worden jouw adresgegevens opgeslagen, waardoor toekomstige bestellingen sneller en eenvoudiger kunnen worden afgerond.
Het aanmaken van een account bij Oduree biedt verschillende voordelen. Het maakt het bestelproces voor jou veel gemakkelijker en zorgt ervoor dat al jouw bestellingen overzichtelijk op één plek te vinden zijn. Bovendien worden je adresgegevens opgeslagen, wat het plaatsen van toekomstige bestellingen sneller en eenvoudiger maakt.
Om een account aan te maken, klik je rechtsboven op de pagina op "aanmelden". Op deze pagina kun je je registreren door alle velden in te vullen.
Het is jammer om te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Om dit te doen, stuur een e-mail naar klantenservice@oduree.nl en wij helpen je graag verder.
Overige vragen
Als je voor 16:00 uur hebt besteld, kun je jouw bestelling de volgende werkdag verwachten. Bestellingen die na vrijdag 16:00 uur, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op maandag verstuurd. Uiteraard sturen we je een e-mail wanneer de bestelling onderweg is.
Je kunt binnen enkele minuten een reactie verwachten via de live chat. Daarnaast gaat het gemakkelijk en snel door een e-mail te sturen naar klantenservice@oduree.nl, en binnen enkele uren zullen we je een reactie terugsturen.
Natuurlijk doen we dat! Stuur ons een e-mail naar info@oduree.nl met jouw bedrijfsgegevens en de producten die je graag zou willen afnemen. Binnen 24 uur zullen we hierop reageren.